بانو یا اقا ؟

دلنوشته

حرف دل است و بیتابی . حرف دلتنگی و نبودن

 تو بانو بانو میکنی و منباید اقا اقا کنم حتما

چه میشد کرد تو عاشقی و من هم مثل تو 

اما عشقمان یک طرفه است

عشق من به تو عشق تو به بانو

بیا همدیگر را دوست بداریم اقای من

بیا ضرر نمیکنی

بیا ببین که برای تو چه می کنم

تو می گویی مرد ویرون شود خیلی حرف است

ولی من میگویم زن ویرون شود خیلی سخت است

پس بیا دل به دریا بزنیم و عاشق همدیگر باشیم 

اقای من ....



نظرات شما عزیزان:

منتظر
ساعت17:07---8 مهر 1392
سلام. اولین بایه که نوشته هاتونو میخونم.
اگه میدونستم انقدر ایشون دوست دارید مشهد میلاد آقا بهشون میگفتم.
در فاصله چند متری ایشونو دیدم.
انشالله موفق باشن زیر سایه ی حضرت مادر.
در ضمن اون بانو منظور حضرت مادر هستش


منتظر
ساعت17:07---8 مهر 1392
سلام. اولین بایه که نوشته هاتونو میخونم.
اگه میدونستم انقدر ایشون دوست دارید مشهد میلاد آقا بهشون میگفتم.
در فاصله چند متری ایشونو دیدم.
انشالله موفق باشن زیر سایه ی حضرت مادر.
در ضمن اون بانو منظور حضرت مادر هستش


احسان
ساعت11:33---5 شهريور 1392
عالی بود

pooya
ساعت19:13---7 مرداد 1392
سلام

وبت عالیه!


پاسخ:ممنون


asmani
ساعت15:50---7 مرداد 1392
و هیچکس نفهمید که خدا هم تنهایی اش را فریاد می زند آن هنگام که گفت قل هو الله احد...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:15 توسط نفس گنجی| |

Design By : Night Melody